« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Omówienie założeń do projektu budżetu Gminy Klembów na 2023 rok. Omówienie planowanych inwestycji.

2. Analiza realizacji zadań związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi w I półroczu 2022 roku ze szczególnym uwzględnieniem wymogów nałożonych stosownymi przepisami prawa. Funkcjonowanie systemu selektywnej zbiórki odpadów, ściągalność opłat.

3. Analiza możliwości pozyskania zewnętrznego finansowania na zadania inwestycyjne realizowane w gminie Klembów. Zapoznanie się ze złożonymi wnioskami oraz informacja o bieżących naborach, w których uczestniczy gmina Klembów.

4. Analiza należnych budżetowi gminy Klembów kwot, które przedawniają się z końcem roku kalendarzowego 2022. Wysokość i tytuły tych zaległości.

5. Zapoznanie się z korespondencją wpływającą do Rady Gminy,

6. Sprawy różne.

7. Osoby zaproszone na posiedzenie komisji:

a) Wójt Gminy Klembów

b) Skarbnik Gminy Klembów

c) Pracownik ds. pozyskiwania środków zewnętrznych.

« Powrót do strony głównej