Porządek obrad
1.
Omówienie założeń do projektu budżetu Gminy Klembów na 2023 rok. Omówienie planowanych inwestycji.
2.
Analiza realizacji zadań związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi w I półroczu 2022 roku ze szczególnym uwzględnieniem wymogów nałożonych stosownymi przepisami prawa. Funkcjonowanie systemu selektywnej zbiórki odpadów, ściągalność opłat.
3.
Analiza możliwości pozyskania zewnętrznego finansowania na zadania inwestycyjne realizowane w gminie Klembów. Zapoznanie się ze złożonymi wnioskami oraz informacja o bieżących naborach, w których uczestniczy gmina Klembów.
4.
Analiza należnych budżetowi gminy Klembów kwot, które przedawniają się z końcem roku kalendarzowego 2022. Wysokość i tytuły tych zaległości.
5.
Zapoznanie się z korespondencją wpływającą do Rady Gminy,
7.
Osoby zaproszone na posiedzenie komisji:
b)
Skarbnik Gminy Klembów
c)
Pracownik ds. pozyskiwania środków zewnętrznych.