Porządek obrad
1.
kontrola realizacji zadań:
a)
Budowa przyszkolnej ogólnodostępnej infrastruktury lekkoatletycznej na terenie gminy Klembów z podziałem na 6 zadań;
b)
Budowa chodnika ze zjazdami w drodze powiatowej nr 4337W od skrzyżowania z ul. Prymasa Tysiąclecia do Szkoły Podstawowej im. J. Korczaka przy ul. Mazowieckiej w miejscowości Dobczyn na dł. L=280,00 m;
c)
Budowa drogi ul. Matejki w Tule;
d)
Budowa dróg gminnych w zakresie 3 zadań, w tym: 1) Budowa chodnika i zjazdów w ciągu drogi gminnej ul. Kryształowej w miejscowości Krusze o dł. L = 390,00 mb, gm. Klembów, pow. Wołomiński, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa chodnika przy ul. Kryształowej w Kruszu w stronę Tłuszcza”; 2) Rozbudowa drogi gminnej ul. Wspólnej w Rasztowie na dł. L = 388,00 mb w zakresie budowy chodnika i zjazdów, gm. Klembów, pow. Wołomiński, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Kontynuacja budowy chodnika przy ul. Wspólnej w Rasztowie”; 3) Przebudowa drogi gminnej ul. Miodowej w miejscowości Sitki o dł. L = 74,00 mb, gm. Klembów, pow. Wołomiński, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ul. Miodowej w miejscowości Sitki – kontynuacja”
2.
Zapoznanie się z korespondencją wpływającą do Rady Gminy Klembów,
4.
Osoby zaproszone na posiedzenie komisji:
b)
Skarbnik Gminy Klembów
c)
Kierownik Referatu Inwestycji lub upoważniony pracownik
d)
Pracownik ds. zamówień publicznych