« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. kontrola realizacji zadania: Budowa i doposażenie PSZOK w Klembowie,

2. kontrola realizacji zadania: Ochrona ekosystemu Zalewu Zegrzyńskiego poprzez rozbudowę systemu wodno kanalizacyjnego w gm. Klembów. Wodociąg Grupowy Klembów: 15) budowa wodociągu w miejscowości Krusze,

3. kontrola realizacji zadania: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Klembów i Zespołu Szkół w Ostrówku,

4. omówienie sprawozdania z wykonania budżetu,

5. omówienie sprawozdania finansowego,

6. omówienie informacji o stanie mienia komunalnego gminy,

7. zapoznanie się z uchwałą Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Klembów sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Klembów za 2018 rok,

8. zapoznanie z korespondencją wpływającą do Rady Gminy,

9. sprawy różne.

a) Osoby zaproszone na posiedzenie komisji:

b) Wójt Gminy Klembów

c) Skarbnik Gminy

d) Kierownik Referatu Inwestycji

« Powrót do strony głównej