« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Analiza informacji o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy Klembów w 2024r.,

2. Analiza sprawozdania z realizacji programu współpracy Gminy Klembów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2024 roku,

3. Zapoznanie z arkuszami organizacyjnymi pracy szkół na rok szkolny 2025/2026,

4. Informacja o pomocy socjalnej dla dzieci z rodzin najuboższych,

5. Zebranie informacji o planowanych pracach remontowych na terenie placówek oświatowych w czasie wakacji,

6. Zapoznanie się z korespondencją wpływającą do Rady Gminy Klembów,

7. Sprawy różne.

8. Osoby zaproszone na posiedzenie komisji:

a) Pan Rafał Mathiak Wójt Gminy Klembów

b) Pani Katarzyna Mocarska Dyrektor CUW

c) Pani Agnieszka Gietka-Barańska Dyrektor GOPS

d) Pan Adam Baran pracownik ds. promocji i współpracy z organizacjami pozarządowymi

« Powrót do strony głównej