Porządek obrad
1.
Analiza informacji o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy Klembów w 2024r.,
2.
Analiza sprawozdania z realizacji programu współpracy Gminy Klembów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2024 roku,
3.
Zapoznanie z arkuszami organizacyjnymi pracy szkół na rok szkolny 2025/2026,
4.
Informacja o pomocy socjalnej dla dzieci z rodzin najuboższych,
5.
Zebranie informacji o planowanych pracach remontowych na terenie placówek oświatowych w czasie wakacji,
6.
Zapoznanie się z korespondencją wpływającą do Rady Gminy Klembów,
8.
Osoby zaproszone na posiedzenie komisji:
a)
Pan Rafał Mathiak Wójt Gminy Klembów
b)
Pani Katarzyna Mocarska Dyrektor CUW
c)
Pani Agnieszka Gietka-Barańska Dyrektor GOPS
d)
Pan Adam Baran pracownik ds. promocji i współpracy z organizacjami pozarządowymi