« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Informacja o złożonych wnioskach na pozyskanie zewnętrznego finasowania na zadania inwestycyjne w I półroczu 2025 roku,

2. Omówienie sprawozdania finansowego Gminy Klembów za 2024 rok,

3. Zapoznanie się z korespondencją wpływającą do Rady Gminy Klembów,

4. Sprawy różne.

5. Osoby zaproszone na posiedzenie komisji:

a) Pan Rafał Mathiak Wójt Gminy Klembów

b) Pani Małgorzata Zagroba Skarbnik Gminy Klembów

c) Główne księgowe jednostek podległych GBP, GOK, CUW, GOPS, ZGK

d) Pani Agnieszka Nowicka Dyrektor GBP

e) Pani Magdalena Bieniek Dyrektor GOK

f) Pani Katarzyna Mocarska Dyrektor CUW

g) Pani Agnieszka Gietka-Barańska Dyrektor GOPS

h) Pan Mateusz Kaszuba Dyrektor ZGK

i) Pani Anna Michalik pracownik ds. pozyskiwania środków zewnętrznych

« Powrót do strony głównej