Porządek obrad
1.
Uzupełnienie kontroli realizacji zadań:
a)
Budowa dróg gminnych w zakresie 3 zadań, w tym: 1) Budowa chodnika i zjazdów w ciągu drogi gminnej ul. Kryształowej w miejscowości Krusze o dł. L = 390,00 mb, gm. Klembów, pow. Wołomiński, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa chodnika przy ul. Kryształowej w Kruszu w stronę Tłuszcza”; 2) Rozbudowa drogi gminnej ul. Wspólnej w Rasztowie na dł. L = 388,00 mb w zakresie budowy chodnika i zjazdów, gm. Klembów, pow. Wołomiński, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Kontynuacja budowy chodnika przy ul. Wspólnej w Rasztowie”; 3) Przebudowa drogi gminnej ul. Miodowej w miejscowości Sitki o dł. L = 74,00 mb, gm. Klembów, pow. Wołomiński, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ul. Miodowej w miejscowości Sitki – kontynuacja”
b)
Budowa drogi gminnej ul. Polna w Nowym Kraszewie,
c)
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Krusze wraz z infrastrukturą, w celu zapewnienia bezpieczeństwa dostaw wody dla mieszkańców Gminy Klembów,
d)
Budowa drogi gminnej ul. Dębowej w miejscowości Dobczyn,
e)
Budowa drogi gminnej ul. Leśnej w Nowym Kraszewie.
2.
Zapoznanie się z pismami wpływającymi do Rady Gminy
4.
Osoby zaproszone na posiedzenie komisji:
b)
Skarbnik Gminy Klembów
c)
Kierownik Referatu Inwestycji lub upoważniony pracownik