« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. kontrola realizacji zadań:

2. Przebudowa drogi gminnej ul. Prymasa Tysiąclecia w miejscowości Pasek (etap II);

3. Ograniczanie niskiej emisji na terenie Gminy Klembów poprzez wykonanie kompleksowej modernizacji dwóch budynków użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej w Klembowie i Szkoły Podstawowej w Starym Kraszewie;

4. Modernizacja nawierzchni ul. Radiowej w Woli Rasztowskiej

5. uzupełnienie kontroli realizacji zadań:

6. Przebudowa i nadbudowa budynku usługowego w Roszczepie na dz. nr ew. 476/3 i 477/1 obr. 0013 jedn. ew. 143407_2;

7. Budowa drogi gminnej ul. Lachmana w miejscowości Ostrówek (I etap);

8. Budowa drogi gminnej ul. Polna w Nowym Kraszewie,

9. Projektów chodników, ciągów pieszo-rowerowych w Sitkach, Kruszu, Pieńkach i Rasztowie.

10. zapoznanie się z pismami wpływającymi do Rady Gminy

11. sprawy różne.

a) Osoby zaproszone na posiedzenie komisji:

12. Wójt Gminy Klembów

13. Skarbnik Gminy

14. Kierownik Referatu Inwestycji

15. Prac. ds. zamówień publicznych

« Powrót do strony głównej